Saturday, December 24, 2011

Study Week Means No CLASSES...

STUDY WEEK..!!!!


It's a beautifulllll night....wooohooo...
happy sangat bila semua assigment dah settle....
keje dah buat.. now just waiting for final exammm......
esok akan bermula STUDY WEEK...
bermakna disitu yer saudara2......xde kelas....
diulangi xde kelas okay.....
tapi yang sedehnya minggu study week ada kelas ganti....
shit...malas betol...nak xnak kena datang gak la jawabnya....aduishhhh......
kenapa kebahagianku terganggu pulak,....damn...
study week ni plan nak pergi berpoya-poya...daaa...
hahahahaa... nak pegi SHOPPING..
then nak pegi BOWLING...
beli ROLLERBLADE...pegi KARAOKE...
banyak betol activity aku ni..
jangan dilupa paling penting....
TAHUN BARU...HAPPY NEW YEAR akan masuk dalam seminggu lagi...yeay..!!!
Year 2012.. say bubye to year 2011...
umur pulak makin meningkat...
tapi umur aku tetap 17 tahun...tak gitu...hahhahahhaha....
tahun ni bercadang nak pegi celebrate new year at KLCC macam tahun lepas..
best sangat dapat makan makanan mahal yang ditaja oleh yang tercinta..hihihihi..
tenkiu bebeh sebab belanja i....u memang memahami jerk i like the place...
havoc dan happy dan best kot...
orang putih ramai lepak situ...
i love u baby....hahahaha....
xsabar pulak nak beli ROLLER BLADE..
nak jadi pemain ROLLERBLADE yang terer...boleh ker??
hahhaahaa... serious aku ni kadang2 sangat unbelieveble becoz suka benda2
yang kadang2 orang tak terpikir..
tu la keunikan aku rasenyer becoz aku ni seorang yg
suka try macam2 and cari pengalaman..
lantak la orangg nak kate ape....umur muda lagi kan.....
buat la semua yang best time muda...
dalam belaja pulak...serious ni paling best dalam hidup aku
sebab dapat kawan2 yang best and memahami...
tenkiu sangat sebab korang nak kawan dengan aku tau...
i love budak2 sarjana muda kewartawanan part 3....
selamat berstudy week and enjoy the week uols...;-)..


Ni la bakal2 wartawan...comel lotte semuanya kan..hahahhhaa.....apepon.....aku sayang korang semua...till end...walaupon kita baru kenal...korang memang best lebih2 lagi bila sepakat xnak anta asigment..hahahhaaa..


No comments:

Post a Comment