Thursday, May 24, 2012

OMG....I;m JUST Shopaholic Addicted.....

Hai bloggers2 semua....dah lama aku tak meng-update blog ni...wahhh....aku busy sangat..banyak sangat2 assignment, kena jumpa orang bagai..what the earth?....STRESS....kali ni aku tak nak dah stress....happy happy je....apa yang buat aku happy ialah perasaan ketika bershopping dan juga baju yang cantik2...OMG.. betapa cantiknya baju2  ...serius aku teruja....

MAYBE aku ni terlampau teruja bila tengok baju2, kasut, beg, rantai andd all stuff yang bagi aku cantik...i'm just felt like...aahhh..aku nak baju tu..aku nak baju ni...memang teruk...kenapa aku ade perasaan yang sangat tak tahan...if i have money , i want to buy the PAVILION, KLCC, ONE UTAMA and semua jadi milik aku....uhuk...boleh ker? SAH2 la tak boleh..so jawabnya aku kena beli semua yang aku nak...( ada yang free ker?)

Bila aku shopping aku rasa macam tenang jiwa dari masalah yang bertimbun-timbun.....kadang2 aku rasa aku dah jadi macam CONFESSION OF SHOPAHOLIC....sebab aku kena hadkan apa aku beli...and kadang aku cakap sorang....kad bank ditutup, kad bank ditutup...xboleh cucuk...seksanya perasaan bila tak dapat beli...cam kena cucuk kat hati....OMG...serius aku rasa teruk sebab kena ingatkan diri sendiri macamtu.....

AKU KETAGIH shopping dan xboleh nak stop...bagi aku duit cam air....duit masuk duit kuar,,,sampaikan family pon marah2 sebab aku shopping....dorang xtau camaner perasaan bila beli dan menikmati hidup.....i love that feeling..

Orang yang tak kenal aku mungkin tak tahu tabiat buruk aku ni...tapi yang dah lama kenal..just geleng kepala sebab aku sangat2 mengarut...even benda tak patot beli pon aku beli...sampai kan BF aku pon marah....mungkin aku dah terbiasa dari kecil lagi dapat semua sebab aku sorang je anak perempuan...

Bila shopping , just feel like a modeL in RUNAWAY...even bukan tinggi nak jadi model..thats give my confident....yeah, that was...bila cakap pasal ni...rasa cam the BIG WOW, mata pun bersinar2 nak shopping..

My PLAN in FUTURE...aku nak jadikan bilik aku macam dalam  FILEM....
Ni plan for my room SOON...all stuff will be white....and maybe ade pink2 sikit....














PENUH dengan baju, kasut, rantai, make up....and macam2 lagi.....yesss...THE BEST THINGS IN THE WORLDS IS SHOPPING....where the money was need for......;-)



### P/S : SAPE2 YANG BACA ENTRI AKU NI YANG TAK SUKA, KATA AKU GEDIK KE, MENGADA KE...AKU XKISAH PON SEBAB NI AKU PUNYA PANDANGAN...thanks for reading....;-)

No comments:

Post a Comment