Friday, March 25, 2011

Youth Media Carnival 2011


Tarikh : 2,3 April 2011

Tempat : Dataran Pahlawan, Melaka


Hello semua…kali ni aku kembali dengan cerita lain plak.. wahhh..wahhh… cam best je kan dengar..dah seminggu aku xupdates aku punyer entry blog.. Yess… Here I come bebeh…seriously this week aku sangat busy dengan Event yang bakal berlangsung pada 2hb dan 3hb April 2011 ni di Dataran Pahlawan Megamall Melaka… Meh aku citer ckit kat korang… bagi pelajar MassComm tahun akhir kitorang kena buat event yang grand gitu coz ini adalah markah..di ulangi MARKAH..kira nanti akan masuk la aku punyer markah exam nanti....ni adalah nyawa kitorang tau..

Tentang ape event ni?? Event ni bertajuk YOUTH MEDIA CARNIVALatau Karnival Media Belia yang kami memanggilnya YMC..pada tarihk tersebut terdapat lebih dari 30 booth yang terdiri daraipda pelbagai sponsor contoh nya Mytv3, KES,FINAS,PETRONAS dan macam2 lagi la…

Group aku pulak bukak booth METROWEALTH..kitorang mempromosikan filem2 terbitan METROWEALTH..bukan main susah aku kena call hari2 kena mintak sponsor..dah tebal muka pegi jumpa Lecturer asyik kena redo..seriously memang penat…Insyaallah kita punyer Booth akan ada artis…sapekah??? Kalo nak tau kena datang tau…hahhahha…

Masuk ni dah 4 hari aku kat Melaka uruskan hal2 yang berkaitan… Alhamdulillah semua berjalan lancar…harap 2hb and 3hb April 2011 ni semua okay la..Kepada sape2 yang ada berdekatan area Melaka ke, KL ke, mane2 ke,,meh la join kitorang punyer event coz this event banyak media yang join…contohnya Selamat Pagi Malaysia ( SPM ) akan lintas langsung dari Dataran Pahlawan pada tarikh berkenaan..pelbagai acara akan diadakan..macam2 ada…kalo xdatang memang rugi..

YMC ni start pada pukul 10 pagi hingga 11 malam…ade konsert tau nanti..cam ala-ala Jomheboh gitu…artis yang datang antaranya Caprice, Ayiez Mentor, dan ramai lagi lah…kitorang punyer event ni dah masuk radio, TV dan paper dah ni..memang grand and maybe akan jadi the best event ever…So guys jangan lupa datang tau…aku tunggu tau korang semua datang…Last but not least, don’t forget ya…Jom lah ramai2 memeriahkan acara ni...See you there ..!!!


No comments:

Post a Comment