Monday, December 23, 2013

Produk Pencerah Baru Clarins



              Wanita Asia sering mengimpikan untuk memiliki kulit yang jernih,cerah serta warna kulit yang lebih sekata.



                 Kali  ini, produk penjagaan wajah terkenal, Clarins memperkenalkan produk terbaru yang menggunakan teknologi inovasi pencerahan yang kaya dengan penghidratan serta duo siang dan malam iaitu Brightening Hydrating Emulsion dan Smoothing Brightening Night Cream.


         


              Pengurus Latihan Clarins, Winnie Lai berkata, panghasilan dua produk ini merupakan era baru dalam pemupihan wajah.



           “Kedua produk ini merupakan kejayaan teknologi dalam menggalakkan kuli yang sihat, jernih serta bercahaya dan dapat menghidrat, melembab dan meninggalkan kesan kulit yang berembunsegara dalam tempoh 24 jam.



           “Dengan menggunakan teknologi ‘ Trans Luminescent Complex’  yang sangat unik, tindakannya dapat memulihkan struktur mikro cermin pada kulit agar kulit menapat kecerahan yang luarbiasa, kulit cerah sekata yang maksimum dan juga wajah yang segar,serta bersinar,” katanya.


              



          Sebagai satu jenama yang sangat mementingkan kepeluan setiap wanita, Clarins sentiasa mencari yang terbaik untuk memenuhi kehendak wanita terutamanya di Asia.



            Winnie berkata, penghidratan pada kulit adalah sangat penting untuk menghasilkan kulit yang segar serta bercahaya kerana kulit yang tidak menpunyai penhidratan yang cukup akan menyebabkan ia kusam dan tidak bermaya.



           “Pada waktu siang, kulit akan sentiasa kering dan terdedah pada sinaran UV, pencemaran dan juga penyaman udara, dan pada waktu malam pula, sekali lagi kulit diganggu ketika proses +25 peratus penyejatan air.



           “Dengan penggunakan produk pencerahan duo Clarins ini, tidakan pencerahan dan penghidratan yang lengkap dapat membantu memulihkan mikro-cermin pada setiap kulit kita,” katanya.



           Tambahnya keunikan produk ini adalah diperkaya dengan asid hyaluronic bermolekul rendah yang sangat istimewadalam meninhkatkan keberkesanan penceraqhan wajah sepantas 24 jam serta menyerlahkan efek kulit bercahaya bak embun selama 24 jam dan dapat menentang masalah kekusaman dan dehidrasi dari lapisan kulit yang paling dalam dan akan dipasarkan pada Februari 2014.

Ketika Majlis pelancaran sempat merasa kesedapan makan Sage Wine & Bar Restaurant, Garden Residences..:











.


No comments:

Post a Comment